تارتار: هالند را می خواهم
تارتار: هالند را می خواهم
مهدی تارتار می‌‌گوید که عملکرد او در تیم‌هایش هرگز آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

خوشحالی مهدی تارتار بعد از گلزنی به نساجی، نقطه عطف نمایش شش هفته نخست ملوان بوده است، واکنشی که تیم تصویربرداری فوتبال برتر را به محل زندگی تارتار در استان البرز کشاند تا گفتگویی با این سرمربی باتجربه داشته باشند.

او در ابتدای صحبت‌هایش در مورد این خوشحالی گفت: واقعا از تصاویر متحیر شدم. ما قبل از این گل چند موقعیت خوب داشتیم و جو برای تیم میهمان خیلی ملتهب بود و با زدن آن گل انرژی هواداران ما آزاد شد.

وی با اشاره به اتلاف وقت تیم حریف در طول بازی اظهار داشت: من به نوع بازی همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. اما اتفاقات، برخوردها و خواباندن بازی، بچه‌های ما را عصبی کرده بود. من فقط به بچه‌ها گفتم تمرکز خودتان را از دست ندهید و وقتی این گل را زدیم، من حتی به مربی دروازه‌بان‌ها گفتم که الان وقتش است به گلرت بگویی خودش را بیاندازد زمین.

تارتار در مورد عملکرد خود در مربیگری عنوان کرد: من زمانی که بازی می‌کردم هافبک دفاعی بودم که در خدمت تیم بودم، هیچوقت محبوبیت یک مهاجم را نداشتم. برای همین کارم در مربیگری خیلی سخت بود. از روز اول سختی کشیدم در کارم و می‌دانستم برای موفقیت در ورزش گروهی، یکدلی خیلی اهمیت دارد. بنابراین سعی کردم در دوران مربیگری بازیکنانی را جذب کنم که از نظر اخلاقی خوب باشند.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه ستاره‌ای یک تیم بزرگ را بخرد؟ گفت: هالند! البته فورواردهای خوبی داریم اما گفتید یک ستاره و من هم او را گفتم.

او در پاسخ به این سوال که اگر الان فوتبال بازی می‌کرد رقم قراردادش چقدر بود؟ اظهار داشت: در مورد خودم نباید صحبت کنم اما اگر امثال مهدی تارتار الان بازی می‌کردند ۲۰-۳۰ میلیارد دستمزدشان بود.

وی در پایان گفت: خوشحالم که کارم این فصل دیده می‌شود اما در این سال‌ها کارم کمتر دیده شد. من همیشه خانه بودم، یعنی از تمرین به خانه و همینطوری. هیچوقت اهل لابی نبودم و البته به سایرین هم نقدی ندارم. امیدوارم در آینده بیشتر کارم دیده شود.