قلعه‌نویی دست نیافتنی شد
قلعه‌نویی دست نیافتنی شد
امیر قلعه‌نویی در هشت مسابقه متوالی ایران را به برتری رسانده است.

تیم ملی ایران در دومین مقطع حضور امیرقلعه‌نویی در نیمکت تیم ملی بهترین نتیجه‌اش را شب گذشته مقابل قطر کسب کرد و این تیم مدعی را با چهار گل در شهر امان شکست داد تا کارلوس کی‌روش، سرمربی قطر نیز در شرایط بسیار بدی قرار بگیرد.

قلعه‌نویی که از فروردین ماه کار خود را با بازی‌های دوستانه آغاز کرد، پس از تساوی یک-یک مقابل روسیه، در هشت بازی بعدی پیروز شده که مهمترین آنها برد مقابل ازبکستان و قطر بوده است.

ایران  کنیا را در تهران دو بر یک شکست داد و سپس به مسابقات کافا در ازبکستان رفت. تیم ملی افغانستان را با نتیجه شش بر یک و قزاقستان را پنج بر یک شکست داد. شاگردان قلعه‌نویی در فینال این رقابت‌ها با یک گل از سد ازبکستان گذشتند.

ایران در فیفادی سپتامبر به مصاف بلغارستان رفت و این تیم را نیز در خانه حریف با نتیجه یک بر صفر شکست داد. یوزها همچنین در تهران آنگولا را با چهار گل شکست دادند.

شاگردان قلعه‌نویی در این فیفادی نیز بعد از برتری سه بر یک مقابل اردن، قطر را نیز با ۴ گل درهم کوبیدند تا پیروزی‌های متوالی امیر قلعه‌نویی با ایران به هشت برسد.

این پایان بازی‌های دوستانه برای ایران در سال ۱۴۰۲ بود و تیم ملی در فیفادی بعدی باید دو بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی با هنگ کنگ و ازبکستان انجام بدهد.