منصوریان: در اهواز احساس غریبی می‌کنم
منصوریان: در اهواز احساس غریبی می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از هوادارانی که علیه او در فولاد آره‌نا شعار دادند، گلایه کرد.

به گزارش “پایگاه خبری ورزس سنج”، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در خانه اینطور حرف‌هایش را در نشست خبری این مسابقه خانگی آغاز کرد: می‌دانستیم بازی بسیار سنگینی است. راه دیگری به جز اینکه فشار را از بالا بگذاریم و مالکانه فوتبال بازی کنیم، نداشتیم. می‌دانستیم که تیم نساجی سعی می‌کند پلکانی بر بازی مسلط شود. در بازی استقلال با اینکه یک هیچ عقب بودند، از فوتبال دست نکشیدند و امروز هم دیدند که به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکردند. این می‌توان هم اسیب باشد و هم نقطه قوت. امیدوارم روند ما و نساجی به سر منزل خوب برسد.
سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: خسته نباشید به تیم نساجی می‌گویم ولی لحظاتی که ما خسته می‌شدیم به داخل باکس ما می‌آمدند و خطرساز می‌شدند. خیلی زحمت کشیدند، اما از بچه‌هایم بسیار راضی هستم که با اینکه در آغاز راه کارهای تاکتیکی هستیم، به خوبی برنامه‌های تاکتیکی را اجرا می‌کنند. سعی کردیم با ۵ تعویض ساختارمان تکان نخورد. دو بازیکن جوان دیگر را هم امروز اضافه کردیم. از بچه ها راضی هستم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. به نظرم بازی بسیار خوبی بود.

منصوریان در واکنش به این سوال که گفته بود خودش را به هواداران ثابت می‌کند و به نوعی موفق به این کار شده است، بیان کرد: ما مسیر سختی داریم. قول و قراری که با بچه ها گذاشتیم، را تا حالا انجام دادیم. هفته آینده یک بازی بسیار سخت داریم. حالا نمی‌خواهم بازی جام حذفی با گل گهر را واشکافی کنم. اما شاید بازی هفته آینده با گل گهر متفاوت تر از سایر بازی‌های ما باشد. ما به رقیب‌هایمان نگاه نمی‌کنیم. فقط جلو را می‌بینیم. امروز هم دیدید که بازیکنان نگاهی به ساق پا ندارند و با تمام وجود بازی می‌کنند. یک تیم به اسم فولاد داریم و یک نفر هم برای همه می‌جنگد. یک خانواده هستیم و سعی داریم وحدت تاکتیکی را اجرا کنیم. بچه‌ها در حال خارج شدن از مشکلات روحی و روانی هستند. می‌توانیم خیلی بهتر باشیم ولی باید این روند را ادامه بدهیم تا به یک بلوغ تاکتیکی برسیم. خیلی از بچه‌ها و به خصوص نیمکت‌نشینان راضی هستم که یکدل هستند با تیم. تیم برای رسیدن به هدف نیاز به این همدلی دارد.
سوال بعدی از منصوریان درباره کارهای تاکتیکی شاگردانش در طول مسابقه بود و خبرنگار اهوازی با تمجید از روند تیمش از سرمربی فولاد خواست در اینباره صحبت کند. سرمربی فولاد گفت: ما خیلی فشرده تمرین کردیم و به خصوص روی آبشک خیلی فشار گذاشتیم. روی بوحمدان فشار گذاشتیم. ما وینگرهای باز نیمه دوم را بازی کردیم. بازیکنان ما خیلی دوندگی دارند. من در انتخاب بازیکنان جایگزین غفلت کردم و مانند دیدار برابر ملوان ۱۰،۱۵ دقیقه را از دست دادیم. تیم نساجی تیم خوبی بود و تعویض های خوبی هم داشتند. ما با توجه به اینکه سه مینی کمپ قبل از این مسابقه داشتیم، سعی داریم ریکاوری را با کارهای تاکتیکی جبران کنیم. با این حال از نحوه بازی خیلی راضی بودم، اما نیمه دوم دو سه شانس پشت باکس داشتیم که باید روی آنها تمرین کنیم. ساسان، غبیشاوی، کوشکی و تورس این ضربات را می‌زنند و باید شرایط را بهتر کنیم.

خبرنگاری از سرمربی فولاد خوزستان درباره شرایط الکس الگریا پرسید و منصوریان در واکنش به این سوال و اضافه کردن او به لیست گفت: من الگریا را از لیست بیرون گذاشته بودم و این را هم دیروز به او اطلاع دادم. ما منتظر پالس خودش هستیم وقتی او را در ۱۸ نفر می‌گذاریم. بازیکنی که در لالیگا بازی کرده، اگر قرار باشد از بیرون بودن ناراحت نشود، من او را بیرون می‌گذارم. من جوان‌ها را با خودم می‌برم. ۲۷ نفر با خودم بردم با توجه به امکاناتی که دارم و الگریا را نبردم. آمد سراغ من و به او از دوران فوتبالم گفتم. به نظرم در آن مقطع سال ۷۴ بد بازی نمی‌کردم. او بازیکنی است که می‌تواند بازی کند و وقتی دیروز سراغ من آمد و گفت می‌توانم بازی کنم، به بچه‌ها گفتم که حالا وقت استفاده کردن از اوست تا بازدهی کامل از  او بگیریم. گفتم اسپانیا را برای کمک کردن به ما دیگر فراموش کن. من هم یک زمانی خیلی خوب بودم. اگر اینطور باشد قطعا در ۵ بازی باقی مانده چه در جمع ۱۱ بازیکن چه به عنوان بازیکن ذخیره از او استفاده خواهم کرد.
علیرضا منصوریان درباره عملکرد حزباوی و گلزنی او و خستگی‌اش اینطور توضیح داد: او خیلی تحت فشار است. به حزباوی استراحت می‌دهیم. باید مواظب او باشیم. درست است که از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد، اما باید مراقب باشیم. فولاد با توجه به امکاناتی که دارد باید سالی ۱۰ حزباوی درست کند. من باویه را به زمین فرستادم ولی با توجه به فشار هوادار و .. ضربه‌ای که به توپ زد، ۵ درصد توانایی او بود. اما اگر اینکار شکل استاندارد بگیرد، بعد از میداوودی و مبعلی ندیدم کسی مثل باویه ضربه بزند. ما باید این بستر را فراهم کنیم. از حزباوی خیلی راضی هستیم. آفرهای مختلف هم برای او آمده.
او سپس درباره پیشنهادی حزباوی گفت: اگر قرار باشد من به جای او تصمیم بگیرم، با توجه به اینکه یکی از استعدادهای واقعی فوتبال ماست، تصمیمم را برای اروپا برمی‌داشتم. درنهایت باید خودش و پدرش تصمیم بگیرند. اینکه در فولاد می‌ماند یا می‌رود.