رضاییان، آچار فرانسه و تماشاچی‌پسند!
رضاییان، آچار فرانسه و تماشاچی‌پسند!
ستاره ملی‌پوش سپاهان در بالاترین سطح محبوبیت بین هواداران این تیم قرار دارد.

تیم فوتبال سپاهان با نمایشی کوبنده در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر با نتیجه سه بر یک برابر تراکتور تبریز به برتری رسید. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که هواداران پرتعداد تیم اصفهانی، ورزشگاه نقش‌جهان را پر کرده بودند.

هوادارانی که بعد از عملکرد کم‌نقص رامین رضاییان در فصل گذشته و البته نمایش عینی تعصب این بازیکن به این تیم، حالا بیش از پیش ستاره ملی‌پوش خود را دوست دارند.

1908371

رامین که در بازی شب گذشته مقابل تراکتور مشارکت فعالی در حملات و عملکردهای دفاعی تیم خود داشت، حالا جایگاه متفاوتی در بین هواداران تیم خود پیدا کرده و سپاهانی‌ها این بازیکن را به‌خصوص پس از ماندگاری بی‌حاشیه در فصل جدید، جور دیگری حمایت می‌کنند.

موضوعی که پس از پایان بازی و در لحظه هدیه دادن پیراهن توسط رضاییان به هواداران مشهود بود و سپاهانی‌ها با اشتیاق فراوان، فشردگی و تراکم لحظه‌ای برای دریافت این لباس را به جان خریدند تا شماره ۹ تیم محبوب‌شان را به دست بیاورند.

پس از محرم نویدکیا که جایگاه غیرقابل لمسی نسبت به سایر بازیکنان این باشگاه در بین هواداران دارد، کمتر پیش آمده که اصفهانی‌ها به بازیکن دیگری چندان روی خوش نشان دهند اما به‌نظر می‌رسد رضاییان توانسته در سطح خود، محبوبیت قابل توجهی بین این هواداران پیدا کند.