نبی: عراق، قطر و اردن انگیزه بالایی دارند
نبی: عراق، قطر و اردن انگیزه بالایی دارند
نایب رئیس فدراسیون فوتبال قبل از­ اعزام تیم ملی به اردن گفت: این مسابقات برای تیم ملی فوتبال ایران بسیار سودمند خواهد بود.

مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال پیش از اعزام تیم ملی به کشور اردن برای حضور در بازی‌های چهار جانبه این کشور گفت: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها انگیزه بالایی دارند و تیم میزبان یعنی اردن حریف ایران در مرحله اول است و تیم پیروز راهی دیدار نهایی می‌شود که با برنده دیدار قطر و عراق است.
­وی ادامه داد: تیم قطر در این بازی‌های انگیزه بالایی دارد و میزبان رقابت‌های جام ملتهاست و از سویی دیگر عراق هم همیشه از قدرت‌های آسیا بوده است و تیم اردن­ هم برای حضور قدرتمند در این بازی‌های از تمام توان و میزبانی خود استفاده خواهد کرد.
­نبی در مورد بازدید از محل اقامت تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا گفت: این بازدید و در بخش اول دوره‌های آموزشی بود که کلاس‌هایی برگزار شد که در دوره‌های قبل برگزار نشده بود و همه تیم‌های شرکت کننده با همه عوامل در آن شرکت داشتند.

­وی ادامه داد: ما در مرحله بعدی بازدید از محل اقامت و تمرین تیم ملی فوتبال را انجام دادیم و همه موارد خوب بود، اما نکاتی وجود داشت که خواست سرمربی تیم ملی بود و از مسئولان خواستیم آن را تا زمان برگزاری جام ملت‌ها برای ما فراهم کنند.

­نبی در مورد درخواست­ سرمربی تیم ملی از مسئولان برگزاری در قطر گفت: اردوی تمرینی الریان بسیار مجهز است و دارای ۵ زمین فوتبال است و قرار بود زمین اصلی تمرین الریان در اختیار این باشگاه باشد و زمین دوم را به ایران دهند، اما به علت فضای باز دور زمین دوم و اینکه روی تمرکز بچه‌ها تاثیر دارد سرمربی تیم ملی درخواست داشت که زمین اصلی را به ما بدهد و ما این موضوع را به قطری‌ها انتقال دادیم و قرار شد تا زمان حضور تیم ملی فوتبال در قطر این مشکل حل شود البته در مورد چمن هر ۵ زمین الریان شرایط مناسبی دارد.

  • نویسنده : بهاره نصراله خواه