مدافع تراکتور برمی‌‌گردد
مدافع تراکتور برمی‌‌گردد
نکته جالب در مورد محرومان جام حذفی، حضور مدافع تراکتور است که باعث می‌شود سیدمحمد حسینی دوباره به ترکیب اصلی بازگردد.

سیدمحمد حسینی که فصل گذشته مدافع ثابت تراکتور و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود، در فصل جاری به شکلی عجیب و سوال برانگیز به نیمکت منتقل شده است. حسینی که در بازی با نساجی هم عملکرد خوبی داشت و با انگیزه بالا به استقبال دیدار با استقلال رفت، در این دیدار هم از روی نیمکت کار را دنبال کرد و شاهد شکست تیمش بود.

اما حالا نکته جالب این است که در اولین بازی جام حذفی، عارف آقاسی به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت تا جا برای حسینی باز شود و این بازیکن وارد ترکیب تراکتور شود تا حداقل در این بازی فرصت توانایی نمایش خود را داشته باشد. اگرچه هنوز زمان زیادی تا اولین بازی جام حذفی باقی مانده اما به هر حال او حداقل یک بازی را برای خود رزرو کرده است؛ مگر اینکه دوباره خمس از بازیکن غیرتخصصی در پست او بهره ببرد.

حسینی روز گذشته دیدار تیم‌های مس سونگون و نفت و گاز گچساران را از نزدیک تماشا کرد و البته در پایان بازی هم بدون گفتگو با خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام را ترک کرد. علت حضور او در این بازی احتمالا این بود که تیم شهر زادگاهش به تبریز آمده بود و او برای تماشای این بازی به ورزشگاه یادگار رفت.

تمرینات تیم تراکتور نیز از فردا آغاز خواهد شد و حسینی نیز خود را به خمس معرفی می‌کند تا در تمرین تیمش شرکت کند، جایی که با انگیزه بالا پای به زمین خواهد گذاشت تا دوباره خود را به پاکو خمس نشان دهد.