رویای فینالیست شدن برای دو ستاره ایرانی؛
رویای فینالیست شدن برای دو ستاره ایرانی؛
لژیونر های ایرانی شاغل در والیبال اروپا به روزهای حساس و سرنوشت ساز خود رسیده اند.

امشب و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در آغاز بازی های چهارم نیمه نهایی سری‌آ ایتالیا تیم آلیانز میلانو که میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی ایران را در اختیار دارد برابر تیم لوبه قرار می‌گیرد. تیم میلانو در سه بازی قبلی دو برد کسب کرده است و در صورت پیروزی در بازی امشب راهی فینال سری‌آ ایتالیا خواهد شد.

در صورتی که میلانو بتواند به پیروزی برسد علاوه بر صعود به فینال جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب خواهد کرد، و میلاد عبادی پور نیز پس از تجربه فینال پلاس لیگا لهستان فینال ایتالیا را هم تجربه خواهد کرد.

در لیگ برتر ترکیه و آغاز مرحله پلی آف برای رتبه های پنجم تا هشتم تیم گالاتاسرای که مرتضی شریفی را در اختیار دارد باید در برابر تورشاد که بردیا سعادت، قطر پاسور ملی پوش ایرانی را دارد قرار بگیرد. این دو بازیکن ایرانی حاضر در این دو تیم احتمالا آخرین بازی‌های خود را برای باشگاه‌های خود انجام خواهند داد‌ تا حداقل بتوانند با کسب رتبه پنج و کسب سهمیه چلنج کاپ اروپا با خاطره ای خوش تیم هایشان را ترک کنند.

و اما در حساس ترین بازی سوپرلیگ ترکیه و در مرحله نیمه‌نهایی فردا تیم فنرباغچه باید در بازی اول برای صعود به فینال مقابل زراعت بانکی قرار بگیرد که چند روز پیش آنها را از کوپا ترکیه حذف کرده بودند.

باید دید فنر باغچه که سعید معروف را در اختیار دارد می‌تواند راهی فینال شود یا باز هم همچون فصل گذشته راهی بازی رده بندی خواهد شد.