کنعانی: ما قهرمانیم!
کنعانی: ما قهرمانیم!
حسین کنعانی می‌گوید می‌پذیرد که چهار سال پیش در اعتراض به داور اشتباه کرده است.

 حسین کنعانی در جام ملتهای قبلی با اعتراض به داور در بازی با ژاپن خبرساز شد، حالا می‌گوید آماده قهرمانی در جام ملت‌هاست: من همیشه گفته‌ام سرباز تیم ملی هستم و هر چه دارم از این مردم خوب ایران است که همیشه پشتم بودند و حمایت کردند. هر زمانی که من را قبول کنند، با دل و جان در زمین برای تیم ملی بازی می‌کنم. خدا را شکر سنم هم خوب است و فعلا می‌توانم در تیم ملی باشم. انشالله با امیر خان قلعه‌نویی بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

مدافع تیم ملی در خصوص بحث با داور و تاثیر در بازی اظهار داشت: گاهی اوقات تاثیر دارد؛ مثل بازی النصر که رونالدو با داور صحبت کرد اما او رونالدو بود و نتوانستند به او کارت بدهند. ولی من این را قبول دارم و شخصا خودم باید بیشتر خودم را کنترل کنم. اشتباهی را که کردم، می‌پذیرم و می‌توانم بگویم قول می‌دهم چنین اتفاقی نیفتد و همه تمرکز و فکرم را داخل زمین بگذارم و بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم.

کنعانی در پاسخ به این سوال که آیا شانس قهرمانی را برای ایران قائل است؟ گفت: من فکر می‌کنم می‌توانیم قهرمان شویم. نسل خیلی خوبی داریم‌ ما حتی به دومی هم فکر نمی‌کنیم و فقط قهرمانی می‌تواند خوشحال‌مان کند. بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی داریم و صد درصد می‌توانیم خیلی قوی در بازی‌ها ظاهر شویم. هیچ چیزی جز قهرمانی نمی‌تواند خوشحال‌مان کند.

او درباره قدرت ژاپن نظرش را اینطور توضیح داد: طبیعی است که ژاپن با امکانات و بازیکنانی که در سطح اول اروپا دارد، قدرتمند باشد. یازده بازیکن ژاپن در لیگ‌های برتر دنیا بازی می‌کنند اما ما هم ایران هستیم و همیشه با غیرت‌مان در لحظه‌های آخر کارهای عجیب و غریبی انجام می‌دهیم. مطمئنم با بازیکنان و نسلی که داریم و با حضور کادرفنی قوی و به خصوص با دیسیپلینی که امیرخان قلعه‌نویی به تیم آورده می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.