ترفند کمیته داوران برای لو نرفتن قاضی دربی
ترفند کمیته داوران برای لو نرفتن قاضی دربی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال به گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت ابلاغ سوت زدن در هفته بیست و ششم نداده است.

به گزارش “پایگاه خبری ورزش سنج”، طی روزهای گذشته اخبار متعددی درباره گزینه های قضاوت در دربی شماره ۱۰۰ فوتبال تهران مطرح شده است. در این باره گفته شده که پیام حیدری، وحید کاظمی و اشکان خورشیدی سه داور باتجربه‌ای هستند که از میان آنها یک نفر سوت در دست می‌گیرد و بازی استقلال و پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد.

نکته قابل توجه در این خصوص ترفند کمیته داوران برای لو نرفتن نام داور دربی تا روزهای نزدیک به این مسابقه است. با اعلام اسامی داوران هفته بیست و ششم مشخص شد که کمیته داوران به هیچ کدام از سه داوری که نام شان برای قضاوت دربی مطرح شده است، ابلاغ قضاوت نداده تا رقابت برای انتخاب آنها در دربی همچنان داغ باشد.

البته علاوه بر پیام حیدری، اشکان خورشیدی و وحید کاظمی که نام شان در رسانه‌ها برای قضاوت دربی مطرح شده، کمیته داوران در هفته بیست و ششم به داوران باتجربه دیگری مثل بیژن حیدری و حسن اکرمی نیز قضاوت نسپرده است.

با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در روزهای باقیمانده تا دربی شماره صد پایتخت که روز ۳ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، چه کسی به عنوان داور این مسابقه حساس وتماشایی انتخاب خواهد شد.