احمدیان: نباید قهرمانی جهان را از دست بدهم
احمدیان: نباید قهرمانی جهان را از دست بدهم
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد که پس از دزدیده شدن مدارکش، تلاش می‌کند زودتر پاسپورت جدید بگیرد تا مسابقات قهرمانی جهان را از دست ندهد.

امین احمدیان درباره‌ی دزدیده شدن مدارکش در آستانه گرفتن ویزای آفریقای جنوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ بیان کرد: دو روز پیش در ایستگاه قطار بروکسل بلژیک بودم تا برای حضور در مسابقات، به پراگ چک بروم. کوله پشتی‌ام که تمام مدارکم داخلش بود را در صندلی کناری‌ام گذاشته بودم که دزدیده شد. پاسپورت، کارت اقامت اروپا، شناسنامه و کارت ملی داخل کوله پشتی‌ام بود که همه دزدیده شد. در حال حاضر از سفارت ایران در چک و سفارت ایران در مجارستان  که کارت اقامتم را از آنجا گرفتم، پیگیر هستم تا بتوانم پاسپورتم را بگیرم.

او ادامه داد: باید به مصاحبه برای ویزای آفریقای جنوبی برسم چون وقت سفارت ما ششم اردیبهشت است. فدراسیون هم در حال پیگیری است تا زودتر بتوانم پاسپورت جدید را بگیریم و به مسابقات قهرمانی جهان برسم.

احمدیان در پاسخ به این پرسش که نگران نیست مدارک به موقع به دستش نرسد چون تلاش زیادی برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان داشت و از دست دادن این رقابت‌ها اتفاق بدی می‌تواند باشد؟ تصریح کرد: بله، این مسئله نگران‌کننده است اما خدا را شکر وقت دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که سریع‌تر مدارک را بگیرم. من برای قهرمانی جهان خیلی تمرین کرده‌ام و نباید این مسابقات را از دست بدهم.

مسابقات قهرمانی جهان از ۳۰ اردیبهشت در آفریقای جنوبی آغاز می‌شود و ایران چهار سهمیه انفرادی و دو سهمیه دو نفره دارد. نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.