مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم

به گزارش ورزش سنج، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به این نکته تأکید کنم که ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. طرفداران و تماشاگران ما و تیم تراکتور همه باید یکدل باشیم و نشان دهیم که یک تیم هستیم. استقلال تیمی قابل […]

به گزارش ورزش سنج، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به این نکته تأکید کنم که ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

طرفداران و تماشاگران ما و تیم تراکتور همه باید یکدل باشیم و نشان دهیم که یک تیم هستیم. استقلال تیمی قابل احترام است، ولی اگر ما بتوانیم آن حداکثر عطش‌مان را با کیفیت فنی که داریم ترکیب کنیم،

فکر می‌کنم تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد. تشکر ویژه‌ای هم از همه شما (خبرنگاران) دارم که در این یک هفته که من آمده‌ام از تیم حمایت کردید.

من دوست ندارم خیلی صحبت کنم، ولی به احترام اصحاب رسانه در کنفرانس شرکت می‌کنم. همچنین از آقای زنوزی هم تشکر می‌کنم که همه جوره از تیم حمایت می‌کنند. ان‌شاءالله همه کنار هم یک تیم خوب باشیم و فردا مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم.

 

اگر کیفیت و احساسات‌مان را ترکیب کنیم، به هر کاری می‌توانیم دست بزنیم. امیدوارم فردا روز فوق‌العاده‌ای برای ما باشد و هواداران را با دلی شاد راهی منزل‌شان کنیم.

 

سعی می‌کنیم ارتباط خوبی با هواداران برقرار کنیم و با هم یک تیم باشیم و در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.

 

وی در واکنش به طرح این موضوع که «تفکرات شما در تیم پیاده می‌شود یا از بیرون به شما دیکته می‌شود، در حالی که گفته می‌شود این شرایط تا برطرف شدن مشکل حضور گل‌محمدی ادامه خواهد داشت.»، تصریح کرد: آقای گل‌محمدی عزیز من، بزرگتر من و فنی‌ترین مربی است. چه من در پرسپولیس بودم و چه جای دیگر همیشه با ایشان ارتباط داشتم، ولی الان مسئولیت فنی تیم برعهده من است.

 

مطهری در خصوص اینکه یکی از نقاط قوت استقلال استفاده از ضربات ایستگاهی است، تصریح کرد: استقلال در ضربات ایستگاهی تیم خوبی است. ما هم در جلسات فنی و هم در کار عملیاتی و اجرایی روی این موضوع کار می‌کنیم که ضربه نخوریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این نقطه را پوشش دهیم. هیچ اشکالی هم ندارد، دفعه قبل هم صحبت کردم که نقاط ضعف را به کمترین حالت ممکن و نقاط مثبت را به بهترین حالت برسانیم. حواس‌مان هست. همه بازیکنان را در اختیار داریم و یک ریکاوری خوب داشتیم، اما یکی از بازیکنان ما شرایط ۵۰-۵۰ دارد که باید شرایطش تا بعدازظهر بررسی شود.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه حساسیت بازی فردا ‌روی انگیزه تراکتور تاثثر می‌گذارد یا نه، در حالی که یک تیم دیگر هم نگاهش به نتیجه بازی این دو تیم است، گفت: درباره موضوع قهرمانی باید بگویم که تراکتور تیم بزرگی است، ما برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم. ما می‌جنگیم و اصلاً هم نگاهی به جدول نخواهیم داشت. ما خودمان ملوان را پشت سر داریم و ببازیم وضعیت‌‌مان به خطر می‌افتد. بنابراین با حداکثر انرژی این بازی را شروع می‌کنیم و برای خودمان تلاش خواهیم کرد.

 

وی راجع به غیبت برخی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال در بازی فردا مانند سیدحسین حسینی در بازی فردا اظهار داشت: استقلال بازیکنان باکیفیت و اثرگذاری مانند سیدحسین حسینی دارد که شما به آن اشاره کردید، ولی ما درست است که تیم حریف را آنالیز می‌کنیم، با این حال خیلی روی خودمان تمرکز کردیم. ما بازیکنان خوبی داریم، استقلال هم ماشاءالله نفرات جایگزین خوبی دارد. تمرکز ما روی خودمان است و سعی می‌کنیم بهترین‌مان را ارائه کنیم.

 

مطهری در واکنش به این موضوع که یکی از اصلی‌ترین انتقادها به خمس این بود که در بازی‌های بزرگ نتیجه نگرفت، تأکید کرد: من روزی که به تراکتور آمدم، از خمس و کادرشان تشکر کردم. اصلاً نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم. ما از بازی ذوب‌آهن شروع کردیم و آینده خیلی برای ما مهم است.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه درباره سبک دفاعی استقلال خاطر نشان کرد: در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد. من به‌عنوان یک مربی که کارش این است به تمام سبک‌ها احترام می‌گذارم، سبک تخریبی و دفاعی هم یک سبک است و به همه آنها احترام می‌گذارم. همه مربیان می‌توانند سبک مخصوص خود را داشته باشند، این به من مربوط نمی‌شود که بخواهم درباره آن صحبت کنم. من گفتم که استقلال تیم قابل احترامی است و سعی می‌کنیم از این آخرین فرصت‌مان و بازی مقابل تیم‌های بزرگ، به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا به امید خدا دل هواداران را شاد کنیم.

  • نویسنده : امیرحسین شکیبا