کدام ستاره نیمکت‌نشین می‌شود؟
کدام ستاره نیمکت‌نشین می‌شود؟
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب نفرات خط هافبک تیمش مقابل هوادار کار سختی خواهد داشت.

به گزارش “پایگاه خبری ورزش”، استقلال در شرایطی مقابل هوادار قرار می‌گیرد که همه بازیکنان خط هافبک این تیم بدون مصدومیت یا محرومیت حضور دارند و ساپینتو باید برای انتخاب سه نفر از بین آنها انتخاب کند.

در مسابقه استقلال مقابل ذوب‌آهن محرومیت سعید مهری باعث شد تا مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی اضافه شود و در کنار روزبه چشمی و آرش رضاوند به میدان برود.

مهدی پور و چشمی با گرفتن کارت زرد در آن مسابقه محروم شدند و بازی با آلومینیوم اراک را از دست دادند. از این رو ساپینتو مجبور شد با بازگرداندن سعید مهری در ترکیب از وجود او در کنار آرش رضاوند و زبیر نیک نفس در خط هافبک بهره بگیرد.

1851122

حالا برای مسابقه با هوادار همه این هافبک ها آماده حضور در ترکیب هستند. مهدی‌پور، چشمی، مهری، رضاوند و نیک‌نفس با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر هستند و تلاش می‌کنند به ترکیب اصلی برسد. در این شرایط با توجه به علاقه‌مندی ساپینتو حضور چشمی و رضاوند در ترکیب اصلی قطعی است و او احتمالا باید از میان مهدی پور و مهری یک نفر را برگزیند و به میدان بفرستد.

این ترافیک بازیکن برای ساپینتو در مسابقه دربی مقابل پرسپولیس هم ادامه خواهد داشت و باید دید سرمربی پرتغالی استقلال در نهایت بعد از مشورت با همکارانش از کدام بازیکنان در خط هافبک تیمش در بازی های بعدی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.