پرواز پرسپولیس بازهم لغو شد
پرواز پرسپولیس بازهم لغو شد
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا صبح شنبه اعضای تیم را به ریاض بفرستد.

پرواز پرسپولیس به دلیل تحریم‌های آمریکا اجازه ورود به حریم هوایی عربستان را پیدا نکرد و مدیران پرسپولیس یک هواپیمایی جدید را جایگزین قشم ایر کردند که با آرم باشگاه هم تزئین شده بود و قرار بود کاروان این تیم را به عربستان ببرد.

نکته مهم زمان پرواز است و یحیی گل‌محمدی تاکید دارد زمان پرواز در شرایطی باشد که مثل بازی مقابل استقلال تاجیکستان، تیم در شرایط سفر شبانه قرار نگیرد اما با توجه به لغو پرواز و محدویت‌هایی که وجود دارد، ممکن است پرواز در زمان مناسبی انجام نشود. در مسابقه پیشین هم پرسپولیس در بدترین شرایط زمانی (رفت و برگشت) پروازهایش را انجام داد.

1949785

پرسپولیس و هواپیمایی وارش که قرار است جایگزین قشم ایر شود، در تلاش هستند که با بهترین شرایط ممکن به ریاض بروند اما محدودیت‌هایی نیز وجود دارد.

نکته مهم اینکه احتمالا امشب هم پرواز پرسپولیس راهی ریاض نشود اما پرسپولیس در تلاش است تا این اتفاق صبح فردا رخ دهد.
این در حالی است که پرسپولیس امیدوار بود تا صبح روز جمعه پرواز انجام شود تا این تیم سه جلسه تمرینی در ریاض داشته باشد اما حداقل یک جلسه تمرینی پرسپولیس در عربستان لغو شده است.

نکته جالب اینکه دیروز هم پرسپولیس موافقت عربستان را برای پرواز جلب کرده بود اما ناگهان شب گذشته اعلام شد که پرواز انجام نخواهد شد.

  • نویسنده : معصومه سادات حسینی