نبض لیگ در نقش جهان می‌زند
نبض لیگ در نقش جهان می‌زند
سپاهان برای دومین هفته متوالی میزبان است و اگر ملوان را ببرد به 3‌قدمی جام می‌رسد

گل سرسبد بازی‌های امروز جدال سپاهان با ملوان است و زردپوشان اصفهان برای دومین هفته متوالی در شهر خودشان بازی می‌کنند. اصفهانی‌ها هفته گذشته تیم مس رفسنجان را در نقش‌جهان مغلوب کردند و حالا نوبت ملوان است که مقابل هواداران پرشور اصفهانی بازی کند.

ملوان هفته قبل تا آستانه بردن تراکتور پیش رفت که کار بزرگی برای این تیم جوان و جذاب محسوب می‌شد، اما سفیدپوشان جوان بندرانزلی در آخرین دقیقه ‌مقابل پنالتی رضا اسدی تسلیم و متوقف شدند. آنها امروز هم به قصد انجام یک بازی زیبا مقابل سپاهان قرار می‌گیرند.

ملوان در بازی‌‎های بزرگ این فصل در زمین پرسپولیس و استقلال خیلی پرگل شکست خورده و امروز سپاهان هم مقابل این تیم به چنین نتیجه‌ای فکر می‌کند. سپاهان در ۱۱بازی دور برگشت فقط ۲بار پیروز نشده و ۹بازی دیگرش را برده است.

رامین رضاییان، امید نورافکن، شهریار مغانلو و سایر ستاره‌های تأثیرگذار سپاهان در اوج آمادگی هستند و در این هفته‌های پایانی حریفان این تیم برای امتیاز‌گرفتن از مدعی اول قهرمانی کار سختی خواهند داشت. به‌خصوص ملوان که برای امتیاز گرفتن از همه مدعیان قهرمانی کار سختی داشته است. ملوان البته در بازی رفت سپاهان را با تساوی بدون گل در انزلی متوقف کرد.