شروع شاگردان رنگرز در پنج وزن دوم
شروع شاگردان رنگرز در پنج وزن دوم

 فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز دوم مسابقات آسیایی به دنبال قهرمانی است. به گزارش “ورزش سنج”، از صبح دیروز مسابقات کشتى فرنگى قهرمانى آسیا با حضور ملى پوشان ایران در بیشکک قرقیزستان شروع شد. حسن رنگرز ترکیبی‌ از نفرات جوان‌ و باتجربه را به این رویداد اعزام […]

 فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز دوم مسابقات آسیایی به دنبال قهرمانی است.

به گزارش “ورزش سنج”، از صبح دیروز مسابقات کشتى فرنگى قهرمانى آسیا با حضور ملى پوشان ایران در بیشکک قرقیزستان شروع شد.
حسن رنگرز ترکیبی‌ از نفرات جوان‌ و باتجربه را به این رویداد اعزام کرده و ستاره‌های مدال‌آوری همچون هادی ساروی و امین میرزازاده هم در ترکیب دیده می‌شوند.

در‌ روز اول مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار شد و در نهایت تیم ملی در حالی که سه فینالیست داشت، با دو طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسید. تنها امیر عبدی بود که در ۷۷ کیلوگرم با شکست در دیدار رده بندی دستش از مدال کوتاه ماند و پنجم

پس از مسابقات پنج وزن نخست، در رده بندی تیمی ایران با ۹۵ امتیاز اول است، قزاقستان با ۷۶ امتیاز، ژاپن با ۶۸ امتیاز و قرقیزستان با ۶۴ امتیاز دوم تا چهارم هستند.

از صبح امروز فرنگی کاران ایران در پنج‌ وزن دوم‌ روی‌ تشک رفته‌اند تا مدال‌های خوشرنگ دیگری به نام ایران ثبت کنند.