سری آ برای سردار سخت‌تر از بوندسلیگا
سری آ برای سردار سخت‌تر از بوندسلیگا
سردار آزمون، یکی از آخرین خریدهای رم در فصل تابستان، شب گذشته در دیدار مقابل تورینو به میدان نرفت.

این مهاجم ایرانی که به صورت قرضی از بایرلورکوزن به رم آمده، پس از ورود به تیمی که مورینیو سرمربی آن است، با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و آن چیزی جز ورود روملو لوکاکو به جمع رمی‌ها نبود؛ مهاجم مشهور و ستاره سابق تیم‌های چلسی و اینتر که در میان استقبال شدید هواداران رمی وارد این باشگاه شد.

بعد از این جهش هیجانی و در شرایطی که مورینیو نیز از جذب این ستاره خوشحال بود، رمی‌ها می‌خواهند برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به صورت جدی بجنگند. در حال حاضر زوج خط حمله این تیم شامل دیبالای آرژانتینی و لوکاکو است و سردار آزمون فعلا موقعیت خاصی برای حضور در میدان پیدا نکرده، مگر در بازی امپولی که با یک برد پر گل به سود رم به پایان رسید‌.

سردار که در لورکوزن محیطی را که به دنبالش بود پیدا نکرد، امیدوار است در رم روزهای خوش زنیت را تکرار کند، اگرچه در روسیه استاندارهای کاملا متفاوتی بر رقابت‌های فوتبال این کشور حاکم است و بازی در رم سطح متفاوتی را می‌طلبد.

البته آزمون در رم بسیار مورد استقبال قرار گرفته و این باشگاه از ۲۰۲۱ به دنبال او است و اگر باشگاه زنیت کمتر از ۲۵ میلیون دلار برای او درخواست می‌کرد، سردار خیلی زودتر به رم پیوسته بود. او همیشه رویای مربیگری مورینیو را داشته و این عاملی بود که امسال هم به پیشنهاد رمی‌ها فکر کند.

با این حال در حال حاضر آزمون نیاز به فضایی بیشتر برای بازی دارد. دیشب رم در شرایطی که احتیاج به یک مهاجم بلندپرواز برای پس گرفتن برتری از تورینویی بود که در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه شاگردان مورینیو کرد، ترجیح داد با تقلای لوکاکو، بلوتی و سایر حمله‌وران کار را دنبال کند که البته در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید‌.

این در حالی است که این تصور وجود دارد که سردار بالاخره راه خود را به ترکیب رم پیدا خواهد کرد. اگرچه به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست.