دقیقی: کمیته داوران از ما عذرخواهی کند!
دقیقی: کمیته داوران از ما عذرخواهی کند!
سعید دقیقی نسبت به عدم برگزار مسابقات شمس آذر در روزهای تعطیل اعتراض کرد.

سعید دقیقی امروز در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر قزوین مقابل گل گهر سیرجان حاضر شد و با تاکید بر اینکه این مسابقه دشوار خواهد بود، گفت: باشگاه گل گهر به لحاظ زیرساختی جزو بهترین تیم های لیگ برتر به شمار می رود که در مسیر فوتبال حرفه ای گام برمی دارد و امسال هم مانند فصل های گذشته به دنبال کسب یک رتبه خوب است. در مقابل گل گهر باید از دقیقه یک بازی تلاش کنیم تا بتوانیم به نتیجه مناسبی برسیم. در بازی فردا به جز طرهانی، غایب دیگری نداریم.

سرمربی شمس آذر قزوین درباره وقفه‌های لیگ برتر گفت: شرایط تیم ملی و تعطیلات فیفادی را درک می‌کنیم و اگر ضعفی بوده مربوط به تعطیلی‌های گذشته لیگ برتر است. باید این موضوع را در نظر گرفت تیم‌هایی که زیرساخت و امکانات خوبی دارند، تعطیلی‌های لیگ به نفع آن ها است.
دقیقی زندگی خوابگاهی بازیکنان این تیم و عدم سکونت بازیکنان در شهر قزوین را مشکل‌ساز دانست و عنوان کرد: شمس آذر یک جایگاه هواداری پیدا کرده و چه دلیلی وجود دارد که در روزهای تعطیل یا جمعه فوتبال بازی نکنیم؟ اکثر بازی‌هایی که میزبان بوده‌ایم در روز جمعه برگزار نشده و به این دلیل نتوانسته‌ایم از این روز برای حضور بیشتر تماشاگران بهره ببریم. این در حالی است که تیم سپاهان با وجود ۵ ملی پوش روز جمعه مسابقه می‌دهد. در این خصوص شرمنده هواداران که سرمایه عظیم تیم هستند، شده‌ایم.
سرمربی شمس آذر این متضرر ترین تیم از اشتباهات داوری دانست و اذعان کرد: امر‌وز شاهد بودیم که بعد از بازی آلومینیوم اراک کمک داور را محروم کردند و چه خوب می‌شد این اتفاق برای همه بازی‌ها میفتاد. البته به دنبال محرومیت کسی نیستیم ولی می‌خواهیم که موضوع تشویق و تنبیه برقرار باشد. در بازی‌هایی که متضرر می‌شویم حتی توقع محرومیت داور بازی را هم از‌ این کمیته داوران و شخص افشاریان نداریم اما حداقل از ما معذرت خواهی کنند که پس از پایان بازی‌ها تا کمتر حس کنیم سرمان کلاه رفته است.

دقیقی اضافه کرد: معتقدیم یکی از مشکلات اصلی در موضوع اشتباهات داوری، نداشتن زیرساخت‌های لازم است. با این وجود امیدواریم خداوند در بازی فردا داوری به بهترین شکل انجام شود.

او در خصوص عدم دعوت از بازیکنان شمس آذر قزوین به تیم ملی نیز گفت: هر چقدر به جام ملت‌های آسیا که یک تورنمنت حساس است، نزدیک می‌شویم، دعوت بازیکنان جوان سخت تر می‌شود. در تیم چندین بازیکن جوان تراز اول داریم که امیدواریم بعد از تورنمنت آسیایی به تیم ملی دعوت شوند.

سرمربی شمس آذر در پایان عنوان کرد: شمس آذر تیمی متعلق به بخش خصوصی است که نیاز به حمایت دارد و اگر منابع پایدار برای این تیم پیدا نشود باید عطایش را به لقایش ببخشیم. در چند ماه اخیر شمس آذر باعث شده شهر قزوین بیش از پیش معرفی شود.