درویش: یحیی قرارداد دارد و نمی‌تواند برود
درویش: یحیی قرارداد دارد و نمی‌تواند برود
رضا درویش می‌گوید یحیی گل‌محمدی فارغ از نتایج بازی‌های حساس باقی‌ مانده برای فصل آینده قرارداد دارد و باید بماند.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی ارزشمند سرخ‌ها پاسخگوی سوالات متعدد خبرنگاران بود که در این صفحه می‌خوانید:

*پیروزی برابر گل‌گهر.
بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند و این خان را هم‌ گذراندیم و یک بازی تا فینال مانده تا مزد زحمات‌شان را بگیرند. این برد را به هواداران هدیه می‌کنیم انشالله که کام‌شان همیشه شیرین باشد و آماده بازی پیکان در مسابقات لیگ می‌شویم.

*حضور علی پروین و سایر پیشکسوت‌ها در استادیوم؟
باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است که چهل سال زحمت کشیدند و اگر امروز پرسپولیس هست پشتکار این عزیزان بوده است. هر وقت احساس می‌شود لازم است، پیشکسوتان پشت باشگاه و بازیکنان بوده‌اند.

*پرداخت پاداش؟

باید از بانک شهر تشکل کنم. با وجود اینکه ما برای ارسال پول مشکل داریم، بسیار با ما همکاری کرد. هیئت مدیره و شخص مدیرعامل با ما همکاری داشتند و اگر نبودند باید میلیون‌ها دلار خسارت می‌دادیم. جا دارد از ایرانسل تشکر کنم. نوبت دریافت قسطمان نشده بود ولی نه تنها دادند بلکه هزینه بیشتری که لازم داشتیم را هم تقبل کردند. پرسپولیس صنعت و معدن ندارد و پشتوانه‌اش همین دو، سه اسپانسر هستند. اگر نبودند برای دادن جرائم رادوشویچ به مشکل می‌خوردیم و دست بالاتر داشتن در پرونده لوکادیا هم به خاطر تامین ارز لازم در زمان مقرر است.

*دریافت مجوز حرفه‌ای؟ اولیایی گفته بود پرسپولیس مدارک را آپلود نکرده است!
مجوز حرفه‌ای زیر نظر آقای زارعی است و باید با ایشان هماهنگ کنیم و اگر بناست با آقای اولیایی هماهنگ کنیم ایشان سایت‌شان را بگویند که من بگویم باشگاه‌مان روی سایت ایشان هم بارگذاری کند!

*می‌توانید قول دهید بدون توجه به بازی‌های باقی‌ مانده یحیی گل‌محمدی را برای فصل بعد حفظ کنید؟
فارغ از نتیجه، آقای گل‌محمدی سال آینده با ما قرارداد دارد و کسی که قرارداد دارد مگر می‌تواند برود؟ ما می‌مانیم یا ایشان؟ باید پایبند باشیم.

*پرونده لوکادیا؟
در مجاری حقوقی بررسی می‌شود. ممکن است جملاتی را بگوییم و از نظر حقوقی درست نباشد. پیگیری می‌کنیم تا برای اولین بار نتیجه خوبی برای یک باشگاه ایرانی حاصل شود.

*حضور تماشاگران در بازی با پیکان؟
هواداران ما باید در استادیوم باشند. الان بازی‌ها خیلی حساس است و هر بازی حضور هواداران از نظر روحی برای‌مان مهم است. هرجا می‌خواهند بازی را برگزار کنند باید سهمیه هواداران ما باشد. یقین دارم شورای تامین تلاش می‌کند در سه بازی آخر حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.