استقلال به دنبال یار رسانه ای
استقلال به دنبال یار رسانه ای
با توجه به صحبت‌های علی خطیر به احتمال فراوان صندلی خالی نیمکت آبی پوشان پُر می‌شود.

استقلال جزء معدود باشگاه‌های لیگ برتری است که از ابتدای فصل جاری مدیررسانه‌ای ندارد. اختلافات پیش آمده میان علی خطیر و جواد نکونام حتی سبب شد تا مدیرعامل باشگاه استقلال تیم رسانه‌ای مدنظر سرمربی برای انجام امور را نپذیرد.

در مقطعی حتی کار به جایی رسید که رسانه‌های رسمی باشگاه از افراد رسانه‌ای مدنظر نکونام پس گرفته شد و اختلافات به شکل جدی‌تری دنبال شد.

حالا اما بعد از جلسه‌ای که جواد نکونام و علی خطیر با هم برگزار کردند، به نظر می‌رسد بعد از مدتی طولانی صندلی خالی نیمکت آبی‌پوشان پر شود و شاهد معرفی رسمی مدیررسانه این باشگاه باشیم.

علی خطیر یکشنبه شب وقتی با سوالی از سوی خبرنگاران درباره وضعیت علی سامره مواجه شد و این جمله که «همه تیم همچنان پرقدرت کنار یکدیگر هستیم» را بر زبان آورد، پرسشی درباره وضعیت تیم رسانه‌ای مد نظر نکونام از او مطرح شد.

یکی از خبرنگاران بعد از جمله خطیر از او پرسید: «تیم رسانه‌ای آقای نکونام هم شامل این “همه” می‌شود؟» خطیر پاسخ داد: «همه، همه تیم».

با این شرایط به نظر می‌رسد به زودی اعضای تیم رسانه‌ای مدنظر جواد نکونام هم به طور رسمی کار خود را شروع کنند و بعد از مدت‌ها شاهد حضور مدیررسانه در تیم فوتبال استقلال باشیم.