برگزاری مسابقات تنیس زیر ۱۲ سال غرب آسیا در ایران
برگزاری مسابقات تنیس زیر ۱۲ سال غرب آسیا در ایران
رییس فدراسیون تنیس اعلام کرد فدراسیون جهانی پس از بررسی عملکرد این فدراسیون با میزبانی مجدد ایران موافقت کرده است.

به گزارش “پاسگاه خبری ورزش سنج”، داوود عزیزی درباره وضعیت فدراسین تنیس اظهار داشت:  با تلاش فراوان توانستیم در روزهای پایانی سال گذشته میزبان خوبی برای تور جهانی تنیس مردان باشیم. عملکرد خوب کشورمان در این دو هفته اتفاقات نیکی را برای تنیس کشور رقم زد و موجب شد تا بتوانیم دو هفته دیگر میزبانی این رویداد را در خرداد اخذ کنیم.

رییس فدراسیون تنیس با اعلام اینکه فدراسیون جهانی پس از بررسی عملکرد ما با میزبانی مجدد موافقت کرده، افزود: برای میزبانی در سال گذشته، چندین ماه نامه نگاری و تلاش کردیم تا مسئولان مجاب به موافقت شوند اما این بار با یک نامه ظرف مدت کمتر از ۱۰ روز موافقت خود را اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری موفق رویدادهای بین المللی به شناسایی چهره صلح‌دوست کشورمان در عرصه بین المللی کمک خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: ناظر بین المللی مسابقات فدراسیون جهانی از کیفیت برگزاری تور تنیس مردان در ایران ابراز رضایتمدی کرد و روند میزبانی را مطلوب دانست.

عزیزی با بیان اینکه اردیبهشت، ماهی پرکار برای خانواده تنیس است از میزبانی ایران برای مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا خبر داد و گفت: اعزام تیم ملی زیر ۱۶ سال به قزاقستان را در دستور کار داریم و در پی برگزاری مسابقات هزار امتیازی نیز هستیم.

وی ضمن بیان اینکه همچون سه سال قبل در روزهای نخست مسیر راه تنیس کشور برای تنیس دوستان تبیین می شود، افزود: جدول مسابقات، آموزش ها و برنامه های استعدادیابی، همگانی و داوری تدوین شده است و هفته آتی در هیات رییسه تصویب شده و در اختیار تنیسورها قرار می گیرد

عزیزی خاطرنشان ساخت: هرچند نواسانات ارزی بر اعزام ها اثرگذارند اما در تلاشیم تا همچون سه سال گذشته هر هفته مسابقه داشته باشیم. امیدواریم تا در سال ۱۴۰۲ که سال مهار تورم است با کاهش نرخ ارز و یا افزایش حمایت های دولت، ورزش در مسیر رشد ادامه راه دهد.