استقبال از الاتحاد در اصفهان!
استقبال از الاتحاد در اصفهان!
کاروان الاتحاد عربستان در میان استقبال هوادارانش وارد اصفهان شد که به محض پیاده شدن بازیکنان الاتحاد از اتوبوس در مسیر خود، نام تیم خود را سر دادند.

دو تیم سپاهان و الاتحاد روز دوشنبه در مرحله دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، ترجیح داد ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقه بازیکنان را به اصفهان بیاورد تا با جو شهر هماهنگ شوند و برنامه تاکتیکی خود را در ورزشگاه نقش جهان را انجام دهند.

1933626

هیئت تیم عربستان در بدو ورود به فرودگاه با گل مورد استقبال قرار گرفت و انمار الهیلی، رئیس باشگاه، هیئت تیم را به همراه برجسته ترین بازیکنان به رهبری عبدالرزاق حمدالله، آنگولو کانته، رومارینیو، عبدالله معیوف، حسن کادش، عمر هوساوی و صالح العمری تشکیل دادند.

الاتحاد در دیداری که در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل جده برگزار شد، دیدارهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی سه بر صفر مقابل آلمالیق ازبکستان در دور اول آغاز کرد.

1933623

الاتحاد به دنبال شروعی قدرتمند در رقابت های لیگ قهرمانان است و به دنبال عنوانی است که نزدیک به ۱۸ سال از موزه باشگاه غایب بوده است. بازی‌های تیم‌های عربستانی و همتایان ایرانی‌شان پس از اینکه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ متوقف شد، به ورزشگاه‌های دو کشور بازگشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدای ماه جاری اعلام کرد که دیدارهای نماینده‌های ایران و عربستان در دو کشور برگزار می‌شود و ماجرای ورزشگاه بی طرف در‌کشوری ثالث ‌ پس از توافق فدراسیون‌های عربستان و ایران تعطیل خواهند شد.

طبق تصمیمی که در سال ۲۰۱۶ از سوی کمیته مسابقات و دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شد، مسابقات در ورزشگاه های بی طرف برگزار می‌شد.

1933625

باشگاه آسیایی استقبال را از این اقدام تاریخی اعلام کرد که نشان‌دهنده تعهد فدراسیون‌های فوتبال عربستان و ایران به تقویت روابط در جامعه فوتبال در هر دو کشور است، به گونه‌ای که به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد مسابقات را در استادیوم‌های خود میزبانی کنند.