مجمع فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک بار دیگر برگزار شد تا تشریفات قانونی برای برکناری نواب رئیس و دبیر فدراسیون نیز انجام شود.

از آنجایی که بعد از برکناری زهرا اینچه درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک توسط مجمع فدراسیون، حالا سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک نام خواهر او یعنی نرگس اینچه درگاهی که نایب رئیس فدراسیون بود را به عنوان سرپرست فدراسیون ثبت کرده بود.

این موضوع باعث شد تا وزارت ورزش در ادامه ماجراهای عجیب این فدراسیون المپیکی، امروز مجمع فوق العاده دیگری را با حضور اسبقیان، معاون وزیر ورزش برگزار و رای برکناری نواب رئیس و دبیر فدراسیون که نامشان در سایت فدراسیون جهانی هست را از اعضای مجمع بگیرد.

دستور اصلی این جلسه را‌ی‌گیری برای برکناری نایب رئیس اول و دوم و دبیر فدراسیون و همچنین انتخاب نایب رئیس اول و دوم فدراسیون بود. در ابتدای این مجمع اسبقیان پس از انتخاب به عنوان رئیس مجمع اظهار داشت: “این مجمع را با هماهنگی فدراسیون جهانی و دوستان کمیته ملی‌المپیک و پارالمپیک برگزار می‌کنیم. با توجه به اینکه فدراسیون پنج ماه غیر فعال بوده، باید زودتر تعیین تکلیف شود.”

نرگس اینچه درگاهی نایب رییس اول با ۲۸ رای موافق و ۲ رای مخالف برکنار شد. سپهر تاج نایب رییس دوم بود نیز با ۳۰ رای موافق و یک رای مخالف برکنار شد. همچنین سلیمانی دبیر فدراسیون با ۲۵ رای موافق و ۳ رای مخالف از سمت خود برکنار شد.
دستور چهارم این جلسه تفویض اختیار به رییس مجمع برای انتخاب نواب رییس اول و دوم بود که با ۲۸ رای موافق حاصل شد.
در رای‌گیری برای نواب رییس، نقوی ۲۰ رای موافق و ۹ رای مخالف گرفت و ایزدفر نیز ۱۳ رای موافق و ۱۷ رای مخالف کسب کرد. به این ترتیب وجیهه نقوی سرپرست فعلی فدراسیون به عنوان نایب رییس اول انتخاب شد و به عنوان نایب رئیس اول تا برگزاری انتخابات عهده‌دار امور فدراسیون خواهد بود.